ח"כ מלול: "לתת לשר למנות את אנשי המקצוע מטעמו"

שטח משפטי No Comments on ח"כ מלול: "לתת לשר למנות את אנשי המקצוע מטעמו"

"זה לא ייתכן שממנים שופט לוועדת המינויים לתקופה של 8 שנים ומסנדלים את הממשלה הבאה": ח"כ ארז מלול שוחח עם עו"ד נתנאל לאופר בתוכנית 'שטח משפטי' והתייחס לסערת מינוי השופט בדימוס שוהם: "המודל האמריקאי ראוי ונכון, כדי שהשר יוכל ליישם את המדיניות שלו הוא צריך למנות את הפקידים מטעמו. לכל אחד יש אג'נדה, ואם אנשי המקצוע מתנגשים בדעת השר – אי אפשר לעשות שום דבר"

ארז מלול צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ארז מלול בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר: "לפי החוק המינוי המדובר הוא ל-8 שנים. אי אפשר לסנדל את הממשלה שתבוא אח"כ. כשממשלת המעבר של בנט ולפיד רצו למנות את השופט בדימוס מזוז לוועדת המינויים, הם טענו שזה חיוני למינוי הרמטכ"ל אבל בג"צ פסל את המינוי. צריך לשנות את כל המתכונת".

לדבריו: "המודל האמריקאי ראוי ונכון, כדי שהשר יוכל ליישם את המדיניות שלו הוא צריך למנות את הפקידים מטעמו. לכל אחד יש אג'נדה, ואם אנשי המקצוע מתנגשים בדעת השר – אי אפשר לעשות שום דבר. הנקודה השנייה – צריך למצוא שופט שמקובל על כל הצדדים, שלא יחפה על חבריו בעליון אבל מצד שני יתייחס במלא חומר הדין לכל טענה על מרן הראשל"צ. צריך אדם שמכיר היטב את כל הסוגיות הרלוונטיות".

בעניין אחר: "מרכז חייו של אדם כיום הוא במדיה, אבל עדיין לא הסדירו את אפשרויות הגישה של יורשים לחומר הדיגיטלי של המנוח. מצד שני, כמובן צריך להיזהר על זכויות הפרט. בעניין זה אנחנו גם פועלים כרגע. זה חוק פרץ דרך".

על חוק הרבנים: "אני הגשתי את הצעת החוק יחד עם ח"כ רוטמן, כדי למלא את פקודת בג"צ. אנחנו מוציאים את הסמכויות למיוני הרבנים מראש העיר ומעניקים אותם לכלל נבחרי הציבור בעירייה".

האזינו לדברים המלאים:



0 תגובות